052-6049900

עורך דין ירושה

עו"ד לענייני ירושה

הנושא של ירושה לא שמור אך ורק לאנשים מבוגרים או כאלה שמתחילים לחשוב על עריכת צוואה לפני פטירתם. אף אדם לא יכול לדעת מה צופן לו העתיד ולכן המינימום שאפשר (וגם מומלץ) לעשות הוא להותיר צוואה עם הנחיות ברורות מה לעשות ואיך להתנהל עם עיזבון, רכוש וכספים שנותרו מהנפטר. יש חוק במדינה שעל פיו יחולק עיזבון במידה והנפטר לא הותיר אחריו צוואה אך תמיד חשוב לדעת שאיש המקצוע לקבל ממנו מידע עדכני ומהימן הוא עו"ד לענייני ירושה שיכול להסביר את המשמעות של הצוואה, להיות נוכח בעת חשיפתה של צוואה והוא מי שצריך לייצג יורשים בכל עניין משפטי שמתעורר.

במה יכול לסייע עו"ד לענייני ירושה?

אין זה פשוט להתנהל בנושאים של ירושות, בעיקר לאחר פטירתו של המצווה וחשיפת תוכן הצוואה שלו. באופן עקרוני המדינה תפעל לקיים את תוכן הצוואה כלשונו ובכל מצב שבו יש השגות על התוכן או על עצם חוקיות עריכת הצוואה עו"ד לענייני ירושה הוא הדמות לפנות אליה כמה שיותר מהר על מנת שיבחן את המקרה הספציפי, יבין בדיוק במה דברים אמורים וימליץ על דרך ההתנהלות הנכונה ביותר. חשוב לדעת שיש חוקים ברורים בנוגע להתנהלות סביב צוואה ואין זה מומלץ להתנהל באופן עצמאי. עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום הוא איש המקצוע הדרוש לליווי.

ההתייחסות המשפטית לצוואות וירושות

בהיעדר נוכחותו של המצווה, המדינה תקיים את תוכן הצוואה כלשונו ואין זה פשוט לבצע בו שינויים או לערער על הצוואה. אדם זה או אחר שיפנה לשירותיו של עו"ד לענייני ירושה יוכל לשטוח בפניו את העניין שעל הפרק ולקבל את ההמלצה הטובה ביותר להתנהלות תוך כדי הבנת הסייגים בנוגע לכך שצוואה היא מסמך בעל תוקף משפטי ואין זה פשוט להתנגד לה או לערער בחוקיות שלה. מהסיבות האלה עורך הדין הוא מי שיוכל לבחון לעומק את הטענות ולהמליץ על דרך הפעולה.

מתעניינים במידע בנוגע לירושות? עורך הדין ערן כהן הוא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בתחום וידע נרחב.

עוד לענייני ירושות

עוד לענייני ירושות

איש מקצוע משפטי כמו עוד לענייני ירושות יכול להיות הכתובת המקצועית לכמה וכמה סוגים של לקוחות, שיהיו להם כל מיני שאלות שבאופן טבעי תהיינה קשורות לירושות וצוואות. מדובר בתת תחום בעולם המשפטים וחשוב מאד לדעת שצוואות מקבלות יחס רציני ומשמעותי מאד מצד המדינה ולכן חשוב לדעת איך עורכים אותן, מה המשמעות שלהן ואיך דואגים שהירושה בסופו של דבר תחולק בדיוק כמו שאותו מצווה רוצה ומקווה. לאחר שנפגשים עם עורך דין שעוסק בירושות אפשר להבין ממנו בדיוק איך הדברים האלה מתנהלים ולפי המידע שמקבלים ממנו יהיה קל יותר לקבל החלטות ולבצע פעולות.

באילו נושאים פונים אל עוד לענייני ירושות?

כאשר מדברים על ירושות מיד חושבים על חשיפתה של צוואה ועל החלוקה של העיזבון כפי שהוא מופיע בה. זה אמנם נכון ומרכזי אך בהחלט לא רק. עוד לענייני ירושות יציע ברוב המקרים גם שירותים משפטיים שקשורים לעצם עריכת הצוואה, למתן הסברים ללקוחות אודות סוגי הצוואות הקיימים במדינה והמותרים לעריכה, הוא ייצג לקוח שחש שנעשה לו עוול ומעוניין לבדוק את המשמעות של הטלת דופי בחוקיותה של צוואה והוא גם יכול לעמוד לרשותם של יורשים שמעוניינים לבצע שינויים באופן חלוקת העיזבון במצב שבו כולם מסכימים לכך. יש לא מעט מה לדעת על הנושא של צוואות וירושות ועבור כל אדם זה יהיה שונה ואחר.

החשיבות של קבלת מידע עדכני, מהימן ואישי

כל אדם צריך לקבל החלטות בעצמו בנוגע לצוואה שלו ובקשר להיותו יורש. אין זה פשוט, שכן במקרים רבים סערת רגשות עלולה להשפיע על הדרך שבה יורשים מתייחסים אלה לאלה ולכן קבלת מידע מהימן ופרטני דרך עוד לענייני ירושות היא הדבר הנכון והמומלץ לעשות. כאשר יהיה בתמונה עורך דין שעוסק בתחום הרגיש ומורכב של ירושות הוא יוכל לסייע בגישור על פערים ובתחילתם של סכסוכים.

דרוש לכם מידע בנוגע לירושות או צוואות? פנו אל עורך הדין ערן כהן, בעל ידע וניסיון של מעל עשור בתחום זה. הוא יוכל לעשות לכם סדר ולהמליץ לכם איך לפעול.

עו"ד לענייני ירושה

עוד בנושא

עו"ד לענייני ירושה

עורך דין ירושה

עו"ד לענייני ירושה הנושא של ירושה לא שמור אך ורק לאנשים מבוגרים או כאלה שמתחילים לחשוב על עריכת צוואה לפני פטירתם. אף אדם לא יכול לדעת מה צופן לו העתיד

קרא עוד »
עו"ד ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך משמש כמסמך משפטי המעניק חלופה למינוי אפוטרופוס. הוא מעניק לאדם המכונה "הממנה" את היכולת לקבוע מי ינהל את ענייניו במקרה שלא יוכל לעשות זאת בעצמו. כמו כן,

קרא עוד »
עו"ד חדלות פירעון

חדלות פירעון

בימינו, מספר רב של אנשים מוצאים עצמם שלא בטובתם במצב של חדלות פירעון, כלומר הם אינם מסוגלים למלא את כל ההתחייבויות הכספיות שלהם כלפי נושיהם מכיוון שסך ההוצאות גדולים מסך

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support