052-6049900

עורך דין גירושין

עו"ד גירושין

גירושין הם תהליך ולא תמיד אפשר לדעת איך התהליך עומד לעבור. יש תהליכי גירושין שנחשבים לקלים וכאלה שבהם בני הזוג עסוקים בעיקר ומחפשים לסיים את מערכת היחסים הזוגית כדי להמשיך בחייהם ולעבור לפרק האישי הבא שלהם אך יש גם לא מעט מקרים שבהם בני הזוג עסוקים בסגירת חשבונות והגשת תביעות והתהליך רצוף מחלוקות וריבים. כל אחד מהצדדים צריך שיהיה לו עו"ד גירושין שיסייע לו לצלוח את התהליך בצורה הטובה ביותר תוך כדי שמירה על האינטרסים שלו. לעורכי הדין יש גם תפקיד נוסף והוא שמירה על רציונליות בין בני הזוג והימנעות מסערת רגשות.

איך בוחרים עו"ד גירושין שיהיה הכי מתאים לתהליך?

גירושין יהיו ממילא תהליך מאתגר ולכן חשוב מאד למצוא ולבחור עו"ד גירושין בעל ניסיון רב ככל האפשר, מה שיבטיח שיהיו לו כלים ודרכים להימנע ממצבים לא נעימים והוא יוכל לכוון את התהליך כך שההסכמות יגיעו כמה שיותר מהר. הוא יידע בדיוק איך להציע לצד השני הצעות קונקרטיות שתהיינה רלוונטיות להמשך, הוא יידע על בסיס הניסיון שלו מה יכול להתאים לזוג הספציפי הזה וכמובן ידאג לאינטרסים והזכויות של הלקוח שלו. יש חשיבות גבוהה לייצוג על ידי עורך דין מנוסה ומקצועי שלא בוחל באמצעים ויידע גם להתמודד עם מקרה גירושין מורכב.

החשיבות של ליווי צמוד

חשוב להבין שתהליך גירושין אינו רק פרוצדורלי ויש הרבה רגשות שעולים תוך כדי. לא תמיד קל לנתק את הרגשות ולהתנהל על בסיס הרציונל בלבד ולכן תהליכי גירושין רבים נמשכים הרבה זמן כאשר בני הזוג עסוקים בסגירת חשבונות ויצירת מחלוקות יש מאין. עו"ד גירושין הוא מה שמסייע להיצמד לדברים החשובים שצריך להחליט עליהם וכך קל יותר להיות מוכוונים ושיש מי שתומך ומסייע ללא שיפוטיות וללא ביקורת. בזכות עורכי הדין שעוסקים בגירושין מסיימים את התהליכים וכך יכול כל אחד מהצדדים להמשיך הלאה בחייו.

מחפשים עורך דין שילווה אתכם בתהליך גירושין? פנו אל עורך הדין ערן כהן שיש לו ניסיון של מעל עשור בליווי מקרים דומים.

עו"ד גירושין

עורך דין לענייני גירושין

יש הרבה מאד מה לדעת על הנושא של גירושין במדינת ישראל, בין אם מתעניינים במידע הזה לצורך קונקרטי ובין אם רק רוצים לדעת אילו אפשרויות יש כדי לקבל החלטה לפיהן. הכתובת לשאילת כל שאלה או בירור כל סוג של מידע היא עורך דין לענייני גירושין, שכן הסכם הגירושין הסופי הוא בעצם הסכם בעל תוקף משפטי לכל דבר ועניין ואי אפשר להתגרש במדינה ללא ליווי צמוד של עורך דין מוסמך ומנוסה. בשל המורכבויות שעולות תוך כדי זה גם בהחלט לא מומלץ. עורך הדין יכול לעשות ללקוח שלו הרבה סדר, לסייע לו להבין את המצב ולהוביל את התהליך.

לבחור בקפידה עורך דין לענייני גירושין

לא כל עורך דין עוסק בדיני משפחה ולא כל עורך דין מציע ליווי בתהליכי גירושין. מי שכן – מומלץ שיהיה מנוסה ככל האפשר כאשר פונים אליו כדי לקבל ייעוץ או ייצוג מלא, שכן אף פעם אי אפשר לדעת איך התהליך יתנהל ויש לא מעט מקרים שבהם בני הזוג לא מתרכזים בעיקר (שהוא סיום הקשר הזוגי ופנייה של כל אחד למסלול המשך החיים שלו) אלא עסוקים בסגירת חשבונות אחד עם השני ויצירת ריבים, מה שמקשה מאד על התהליך ומאריך אותו. עורך דין לענייני גירושין יידע להתכונן לכל תרחיש ולכל מצב ולסייע ללקוח שלו ככל יכולתו.

החשיבות של ליווי עורך דין

כאשר מחפשים עורך דין לענייני גירושין צריך להבין שיש לו כמה וכמה תפקידים. ראשית הוא זה שמלווה ומייצג את הלקוח שלו, ממליץ לו על דרך התנהלות ופעולה ודואג לאינטרסים שלו. במידה ובני הזוג רבים והתהליך לא זורם על מי מנוחות עורכי הדין צריכים להרגיע את הרוחות ולהחזיר את הריכוז לנושאים המשותפים של חלוקת רכוש, קביעת הסדרי ראייה והסכמה על גובה תשלומי המזונות. אין זה פשוט כלל וכלל וכאן ייכנס לתמונה הניסיון שלהם.

עורך הדין ערן כהן ליווה אינספור תהליכי גירושין והוא בעל ניסיון של מעל עשור בליווי לקוחות, מתן ייעוץ וייצוג מלא.

עורך דין לדיני משפחה

עורך דין לדיני משפחה

דיני המשפחה בעולם המשפט כוללים לא מעט נושאים ותתי תחומים והם מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של הרבה מאד אנשים. בין הנושאים שנכללים בדיני המשפחה אפשר למצוא את כל מה שקשור לגירושין, הכרה בזוגות ידועים בציבור, סיוע וליווי במקרים של אומנה או אימוץ וכמובן הנושא הרחב של צוואות וירושות. עורך דין לדיני משפחה יהיה בעל ידע נרחב ובמקרים מסוימים יציע התמחות ספציפית שמצביעה על התמחות ברמה מקצועית גבוהה במיוחד. בכל תהליך שקשור לתחומים אלה חשוב לבחור את עורך הדין על פי הניסיון שיש לו בתחום, מה שיכול לעשות את ההבדל מבחינת התוצאות עבור הלקוח.

מתי פונים לשירותיו של עורך דין לדיני משפחה?

כאשר נדרש ייעוץ, סיוע משפטי או אפילו ליווי וייצוג מלאים בכל תחום שקשור לנושא משפחתי עורך דין לדיני משפחה הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה. הוא יכול לענות על שאלות פרטניות, להציע דרך התנהלות כזאת או אחרת בקרות כל מקרה שהוא והוא גם יכול להתריע שבעניין זה או אחר חובה ייצוג מלא ואין זה מומלץ להתנהל בצורה עצמאית ללא עורך דין. יש חשיבות לכך שעורך הדין מתמחה ומתמקצע בדיני המשפחה, מה שיבטיח שהוא יהיה בעל הידע הנדרש, כמו גם מעודכן בכל מיני שינויים שחלים מעת לעת בתחום זה.

החשיבות של קבלת ייעוץ פרטני ואישי

לכל אדם יהיו מאפיינים אישיים אחרים שיכולים להשפיע על תשובה שהוא יקבל מעורך הדין בנוגע לעניין שהוא מתייעץ לגביו. אין דין של אדם אחד בהכרח דין של אדם אחר ומכאן שיש חשיבות גבוהה לקבלת ייעוץ אישי ופרטני שיהיה נכון אך ורק לגבי מי שפונה. עורך דין לדיני משפחה ישים לב לתכונות ומאפיינים של המקרה שמגיע לפתחו ויוכל להציע מענה מדויק שיהיה נכון ספציפית לאדם זה ולא בהכרח יהיה נכון ומתאים גם לאנשים אחרים.

מתעניינים בייעוץ שקשור לדיני משפחה? פנו לעורך הדין ערן כהן וקבלו מענה אישי, מקצועי וכזה שיהיה נכון ורלוונטי עבורכם.

עו"ד גירושין

עוד בנושא

עו"ד לענייני ירושה

עורך דין ירושה

עו"ד לענייני ירושה הנושא של ירושה לא שמור אך ורק לאנשים מבוגרים או כאלה שמתחילים לחשוב על עריכת צוואה לפני פטירתם. אף אדם לא יכול לדעת מה צופן לו העתיד

קרא עוד »

מעמד אישי

דיני משפחה מקיפים את ההיבטים המשפטיים של מערכות יחסים בתוך משפחה הכוללים את הזכויות והחובות הקיימות בתוך התא המשפחתי. תחום המעמד האישי במשפט כולל מגוון רחב של עניינים הקשורים למשפחה,

קרא עוד »
עורך דין צוואה

עורך דין צוואה

עו"ד צוואה הדעה הרווחת בקרב הציבור הרחב היא שחובה לערוך צוואה אך ורק בנוכחות עורך דין שעוסק בתחום הצוואות אחרת הצוואה לא תהיה תקפה והתוכן שלה לא יתבצע הלכה למעשה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support